wtorek, 15 września 2009

Anioł

Kolejna praca na wyzwanie Craftowa.
Tym razem temat brzmiał ANIOŁ a podparty był cytatem:

"Krwawiący anioł z wyrwanymi skrzydłami
Zasłonił słońce, zasłonił słońce
Na horyzoncie jego szkieletu cienia
Nie widać końca, nie widać końca"

"agressiva69 "nie widać końca"

Tak jak pisałam przy ostatniej pracy na to wyzwanie staram sie skupić na relacji między ludźmi i pokazać zadany temat właśnie na tej płaszczyźnie.
Tym razem bardzo długo nie miałam pomysłu, albo nie potrafiłam zrealizować tego co mi sie roiło w głowie. jednak jak to zwykle bywa temat, zdjęcia i tekst pojawiły się w mojej głowie jednocześnie i projekt zrobił sie sam w kilka chwil.

5 komentarzy:

  1. Przepiękne... kojarzy mi się z filmem "Angel-A" Luca Bessona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby wiecej takich !! Wyszło przaśnie !

    OdpowiedzUsuń
  3. jakkolwiek nie było interpretacja jest powalająca !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń