czwartek, 5 maja 2011

Kolejna strona

Kolejna strona mojego księżycowego żurnala, kolejna strona mojego życia wewnętrznego :)
Bardzo trudno łamać ogólnie przyjęte "normy", trudno się mierzyć z ludźmi, którzy wpychają Cię do różnych szuflad tylko dlatego że coś im się wydaje, że stworzyli w głowach obrazy, wzorce, które pewnie pomagają im porządkować swój świat. Często, zbyt często spotykam się z ogromnym zdziwieniem otoczenia, ze mam troje dzieci. Niezmiennie słyszę, że nie wyglądam na matkę trójki dzieci... Jak powinna wyglądać kobieta, która urodziła i wychowuje tę magiczną, patologiczną trójkę???

8 komentarzy:

  1. no ja wiedziałam, ze ty pewnikiem z jakiegoś fotoszopa korzystasz ;-)

    a tak an serio to fajny scrapik a opis genialny !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. uuuu...
    Kochana z kartki na kartkę piękniejesz...

    OdpowiedzUsuń
  3. baaaaaaaaaaaaaaaaardzo, baaaaaaaaaaaaaaardzo :*
    piekne zdjecie i oprawa, chcialabym tak wygladać po 3 dzieci, a wygladam gorzej po jednym hehehehhhe
    buzioooooooooooooooooooooool
    iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    juz za pare dni, za dni pare nananananananan

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też wiedziałam, że przyszłaś w fotoszopie!!!!!
    Nie mam pojęcia jak powinna taka matka wyglądać - znam dwie i obie chyde, skandal!!!

    Może powinnać z garnkiem chodzić pełnym makaronu i wołać taś, taś - kto wie......

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. UHK, ty wydro. ;))

    Mamami, uwielbiam twoją pełnię.
    treścią, formą, mową i uczynkiem.
    pokazuj dalej!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam się na matkach i nie wiem jak powinny czy nie powinny wyglądać. ale jakby co - jesteś najpiękniejszą matką trójki dzieci jaką znam :)

    Piękne te Twoje księżycowe strony. Podziwiam w zachwycie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie popieram zdanie Uhaka - garnek z makaronem wydaje mi się niezbędnym elementem matki! Jak go nie masz, to nie wyglądasz, to oczywiste...

    OdpowiedzUsuń
  8. makaron to za mało, jeszcze papiloty do tego...

    OdpowiedzUsuń