środa, 15 kwietnia 2009

Obróbka skrawaniem

W Święta dostałam od mojego wujka tokarza takie dziwne kapelusiki, które są produktem ubocznym powstałym przy toczeniu rurek z tworzywa, ha, jaka ja mądra!
Jak widac odruch w rodzinie jest prawidłowy, wszelkie przydasie są do mnie zwlekane. Pierwsza myśl - dam to Agnieszce Annie :)))) jakoś tak mi do jej prac podpasowało, ale zanim zdążyłam pomysł zrealizować wpadła mi w oko kolejna edycja scrapliftu równoległego na Forum Scrappassion. No i Aga już nie dostanie cudnych modernistycznych kwiatów ;)
Tym razem oryginał potraktowalam mocno dowolnie. Niemniej jak go zobaczylam, natychmiast moja wizja urodziła sie w glowie. jest to najszybciej powstały LO jaki w życiu zrobilam, bo sklecenie wszystkiego do kupy zajęło ledwie kilkanaście minut.
To zdjecie czeka od września na oscrapowanie, widac nadeszła w końcu jego kolej.

oryginał, tej Pani

i moja wariacja na temat:

12 komentarzy:

  1. Powalona i zachwycona jestem !!!!!!!!! Doskonałość!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. haaaaaa!!!!!!!!!!!!! to jest twórcze przetworzenie tematu :)
    Skrawane elementy - boskie! Wszystko pięknie się zakomponowało w klimacie, który mi bardzo, bardzo...:*

    OdpowiedzUsuń
  3. ee tam.... przecie to są czarne mroczne złe naleśniki z kosmosu XD

    OdpowiedzUsuń
  4. niezłe te odpady, można by powiedzieć że to nowość Primy:)
    szkoda tylko że taki powyginany papier, ujmuje uroku tej super pracce

    OdpowiedzUsuń
  5. super praca O.O a ktos tu mowil ze nie ma weny XD

    OdpowiedzUsuń
  6. to nie naleśniki, tylko Les fleurs du mal
    czarne... piękne... :D
    może wujek będzie miał jeszcze kilka...

    LO super

    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki baby.
    Drycha rozwaliłas mnie naleśnikami :)

    Kara papier już gładziutki i piękniutki, bo wiesz zdjecie robione naprędce, żeby sie przed końcem wyzwania wyrobić.

    Aga myślę że naleśników będzie wiecej także luz blus podzielę sie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jako kucharz wolę wersje z naleśnikami :D
    i już.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, świetny lift, ale Twoja kolorystyka jest bardziej magnetyczna, świetna obróbka i kolory, piekny tatuaż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój lift lepszy od orginału :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Nulka, jakby nie było się do tego przyczyniłaś po trochu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem zachwycona twoją interpretacją ...

    OdpowiedzUsuń