środa, 27 stycznia 2010

Bardzo ważna sprawa :)

Myślę, że sprawa zdecydowanie zasługuje na osobny post, dlatego właśnie taki poczynię.

Chodzi o komentarze, które tutaj zostawiacie.

Chciałam za nie tak hurtowo, bardzo gorąco podziękować. Robię to rzadko, sama nie wiem czemu, ale wszystkie wasze słowa zawsze uważnie czytam i baaardzo mnie cieszy, ze chce Wam się tu zaglądać i coś skrobnąć na dodatek, tym bardziej, że ja nie komentuję właściwie u nikogo. Na usprawiedliwienie jednak napiszę, że regularnie chodzę i przeglądam Wasze blogi, nawet gdy nie mam ich w bezpośrednich zakładkach, które muszę w końcu zaktualizować.

Jeszcze raz bardzo dziękuję i cieszę się, że mnie odwiedzacie.

Ps. Cynko pewnie, że pamiętam i miło mi, że mnie znalazłaś, ja Cię regularnie podglądam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz