wtorek, 16 marca 2010

Barokowy minimalizm

Troche przewrotnie, z jednej strony minimalistycznie, z drugiej aż nadto ozdobnie, takie było zamierzenie, zrealizowane wedle oczekiwań własnych :)
Po raz pierwszy za bazę posłużył mi format A4, tutaj jak najbardziej pasował, ale nadal pozostaję przy zdaniu, że nie jest to mój ulubiony format do scrapowania.

Przy okazji testowałam nowy produkt Scrapincowy. Fantastyczna ramka projektu Rae. Podchodziłam do niej z rezerwą, zupełnie niepotrzebnie. Po prostu trzeba mieć na nią pomysł i wtedy świetnie się z nią scrapuje.


8 komentarzy:

  1. Faaajny! Podoba mi się ten kontrast pustki z barokiem, bardzo barokowy koncept :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, jaaa, ooojaaa! Włączył mi się taki alarm i pi pi pi pi piiiii z zachwytu nad prostotą. Chciałabym tak umieć!

    OdpowiedzUsuń
  3. ramka faktycznie piekna a Ty cudnie ja wykozystalas :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ach, pięknie, czego tu marudzić?

    OdpowiedzUsuń
  5. po prostu wspanialy!!!
    nic dodac nic ujac, prostota i piekno zawarte na stronie A4

    OdpowiedzUsuń