sobota, 20 marca 2010

Moje miejsce

Kiedyś obiecałam, że jak posprzątam pochwalę się scrapownią. Jako, że porządek tutaj jest bardzo ulotnym zjawiskiem, szybciutko pstrykam i wstawiam :)


Biurko jest zdecydowanie moja największą miłością, mieszczą się w nim właściwie wszystkie skarby, począwszy od guzików, na stemplach, tuszach i narzędziach kończąc. To że wszystkie szuflady mam pod ręką zdecydowanie ułatwia pracę, nie muszę wstawać, nie muszę nic składować na biurku. Pod biurkiem widać dwa wiklinowe kosze, jeden jest magazynem filcu, drugi śmietnikiem:)
W szafce obok biurka mam wszystkie papiery.
Na regale przy oknie widać składzik pudeł po pizzy, tam mieszkają moje gotowe scrapy, czekając aż się nad nimi ulituję i sprawię im jakieś ładniejsze mieszkanko.

No i tyle, nie ma się co rozgadywać. Wygodnie mi się tu pracuje i klika. 




4 komentarze:

  1. pięknie to wygląda :) a co to za biurko ?

    OdpowiedzUsuń
  2. pieknie tam masz :)))
    boszzz jak ja bym chciala miec u siebie takie wielkie biurko o.O

    OdpowiedzUsuń
  3. spadaj ;P zazdrość zielona mię napadła... cudnie tam masz i śliwkowo na dodatek... z takiej scrapowni to bym nie wychodziła cały dzień.

    Brak mi tylko jednego - jakiejś ładnej ekspozycji Twoich scrapów! może na lince stalowej nad biurkiem,hmmm...

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja zazdroszcze superowskiego biurka co wszystko pomiesci, marze o takim... i na razie tak zostanie. ;->

    OdpowiedzUsuń