poniedziałek, 1 marca 2010

Zielono mi

I generalnie nadal kolorowo, niestety tylko w duszy, bo dzisiejsza aura nie sprzyja robieniu zdjęć. Słońce wychyla się na krótkie chwile, a wiatr jest tak porywisty, ze już goniłam w piżamie scrapy po podwórku. Dlatego w końcu umęczyłam zdjęcia na parapecie, kiedyś podmienię.

Ps. Czy ktoś mnie nauczy w ulepszonym edytorze blogspotowym umieszczać tekst nad zdjęciem? Miało być łatwiej i lepiej a ja na razie się tylko wściekam. 

Ps2. Jak widac udało się, ale raczej pzrypadkiem, za to nie umiem nic napisac pod zdjęciem :)))
I love blogspot!

3 komentarze:

  1. Hmm.
    Ja najpierw piszę tekst, a potem umieszczam kursor w miejscu, gdzie chcę mieć zdjęcie - i wklejam. I już mi nie wyskakują na górze posta jak niegdyś. Ale blogger to złośliwa bestia, więc wszystko jest możliwe.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też najpierw piszę... a potem łapię wklejone, jak zwykle na początek posta - zdjęcie i przeciągam tam, gdzie sobie je życzę... zwykle pokazuję mu koniec zdania.
    jest to wkurzające, wrrr

    scrap jest bardzo wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kornelio tak właśnie działał stary edytor, ale mnie ostatnio podkusiło na nowy, bo lepszy niby i jakos mi pod tekst nie chce umiescić.

    Kulka idę próbowac Twoim sposobem, ale chyba też nie działało, nic to, najwyżej wrócę do starego edytora.

    Dzięki dziewczyny .

    OdpowiedzUsuń